hollywoodfruar närgånget

Ligger o kollar på reprisen av Svenska hollywoodfruar närgånget o roar mig lite åt de
jag har lite svårt för alla utan Maria haha hon e ju underbar världens gulligaste troll som jag o robban sa :P

de roligaste e att maria sitter där i mitten o suckar o tycker de andra bara e löjliga vilket is true :P
haha jobbigt att päivi hela tiden avbryter alla o jag e lite smått allergisk mot nätstrumpbyxor

vuxna äldre kvinnor i nätstrumpbyxor de känns väldigt billigt o får mig o tänka på kassler...
hmm gillar att de snacka om att man mkt väl kan blanda dyrt o billigt men gaaah l
eopardmönster o nätstrumpbyxor :O

o sen att de bara yeah jag har så o så mkt pengar men skaffa riktiga strumpbyxor då...

haha aja lite småkul program sådär, tack vare Maria dvs

o btw whats up me Norska Hollywoodfruar?

aja nu ska jag blanda lite saft o så tror jag jag ska ta en cykeltur sen

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0