pizza väntande

sitter här i sängen o väntar på att min pizza ska bli klar namnam pepperoni special igen såklart blev me extra mkt jalapenos haha men ni vet stark mat stark tjej ;) HAHAH gu va rolig jag e...

Jag e inte så mkt för varierad kost eller äta nyttigt som de flesta märkt :$ jag äter de som är gott och ja iofs tkr jag att grönsaker är väldigt gott men jag orkar inte hålla på o tänka så mkt på mina matvanor.

ne sen MÅSTE jag verkligen skriva mitt tal o jag har 0 i inspiration just nu -.- fan...

hyllningstal, tacktal, högtidstal eller inramningstal?
Det är frågan...

Ne nu ska jag springa o hämta pizzan puss på er



väldigt gammalbild från mariehamnsfestivalen 08
tkte bara den va lite somrig o mys nu när vädret ger hopp om sommar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0