vad e de för fel på min tv?

Jag e lite grump för min tv har tinitus ljud :(
o varför i helvete e Petra Mede på alla kanaler just nu... -.-
tål ikke den kvinnan o folk tycker Caroline af Ugglas e hysterisk *suck*

ne jag ska nog faktiskt sova nu ser fram mot sovmorgon imorrn ska bara ta en kvällsfika o sen sova.

förlåt föresten för den dåliga uppdatteringen satt o redigera lite idag de blire imorn me... åå måste skaffa en mac så jag kan jobba hemma....

aja tror de blev rätt okey lägger upp klippet på antingen facebook eller youtube hoppas jag.

Må tekniken vara med mig :P

haha lägger upp en bild från My immortal delen i extra numret, gillar min mördarblick^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0