äntligen hemma

Min dag i "korthet"

Åkte till plugget för att ha RB
Fixade med viljetten
Åt frukost
Hade kamera genomgång inför NT-showen
åt lunch
Hade Mkoma men kom aldrig igång me tentan till imorn -.-
Workshop med Per
Satt och redigerade med fia o Ellibell
Åkte o åt lite me lunne
Åkte till träningen
Upptäckte att träningen var inställd
Åkte med Elin o Emelie till centrum
Gick till församlingshuset
Snacka me folk på källan
Åkte till Robban
Mata hans kissemissar
Vänta en halvtimme på inställd bussjävel
Åkte till Satelliten
Hade möte med bandet dromedar om musikvideo
Vänta nästan en timme me simon i centrum, frysandes
Kom hem
Äter mammas nybakade bröd med brie och pepparsalamy - bästa <3
Gjorde för stark oboy

Som ni säkert förstår e jag jävligt trött just nu så jag hoppar i säng o känner ångesten inför imorgon
PEACE


Låt mig få vila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0