dålig uppdatering

Hellu, nej jag har inte glömt bort min blogg
haha jag har varit hos linus sen igår o kommer sova här inatt me :)
Igår blev de semifinalen, tyvärr gick inte Asphalt vidare, pga vissa omständigheter men jag tyckte ändå dem va bäst :D
Mer om det imorn ^^
Idag blev det mys me en roadtrip till åkersberga, lite handlande av lördagsgodis, middag på tacobar o sen lite shopping och glass i kista :)
Mys, längesen jag spenderade en hel dag me dig bebis <3
Imorn blire upp tidigt för HP-maraton at Robban
( i know )
hahah sen blire avsluta söndagen med att se nya filmen på bio, själv e jag inget större Harry Potter fan sådär, tkr första filmen va bäst, fast det finns väll ingen riktigt risig heller...
Btw, Ny design kommer snart WIIIE
Nu ska vi sova
PEACE
Sjukt gammal bild!
Dig tkr jag om <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0