det är morgoooon

Haha asså det känns som jag allt för ofta senaste tiden fått tänka för mig själv
"vafan håller jag på med?"

Går upp 8 tänker "Gud va jobbigt att gå upp så tidigt för att bara ha en lektion..."
Redan där visste jag att jag hade EN lektion... jag visste att den börjar 12.40 så VARFÖR i hela friden går jag upp klockan 8 och in i duschen och DÄR, när jag väl står i strålarna räknar jag hur många timmar de är kvar innan jag måste gå till bussen.

Där inser jag att jag har lite väl mkt tid på mig... -.-

Yeash baby jag har gått upp förtidigt när jag har sovmorgon för andra dagen i rad...
jag åkte iaf inte förtidigt till plugget den här gången, alltid nåt :)

Nu blire laga nudlar o lägga mig i sängen o kolla på vänner :)
MYS

Kanske inte helt fel att gå upp så tidigt när man har sovmorgon...man hinner ju med sånt man inte brukar ^^
Dock skulle jag aldrig erkänna det där.

Hörs later
PEACE


BTW
Jävligt kul att min granne haft byggarbetare hos sig varje dag sen början av sommarlovet som börjar starta sina äckliga maskiner vid 7 på morgonen... -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0