hey där

Hemma, i myskläder med mat framför sex and the city :)
Sen blir plugg...

Dagen började trött,trött,seg o lit mer trött. Hade ont i huvudet o ville bara ligga i sängen. Men det blev fotomässan med fialutt :)
Det var helt okey...så trött dock på att ha hängt på mässan 4 gr på 3 veckor.

Se åkte vi till stan jag köpte smexiga skor o en tröja :)
Det va myyys :) tack för idag fia

Sen blev de att jag åkte till robban o hämta lite saker jag glömt där. Han bjöd mig på bulle o sen fick jag skjuts hem :p tack gullis

Åh e så sjukt trött nu men måste verkligen plugga. Funderar på att ta ledigt på tisdag för att plugga..
Låter som en bra ide.

Ne nu ska jag käka vidare medan maten e varm
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0