måndag

Yesh börja me rörlig bild o indelning av terminensgrupper som ja kanske inte direkt gick helt smärtfritt...
Med andra ord det blev ordentligt problematiskt -.-

Men nu är det fixat så hoppas de blir bra, själv tillhör jag
HELIUMLAZER PRODUCTIONS
hahah Jaoo

Efter plugget satt jag, elli o fia kvar och klippte lite på filmen, inga mästerverk idag...
Men sen kom dogge o hämta mig o vi fixade med anmälan till sommarens ledargrej ^^

Hoppas de blir great...
Nu måste jag verkligen plugga men seriöst så har jag ingen ork... Är så sjuktskoltrött...
Fattar inte vad som hänt då jag brukar älska o gå i skolan men just nu är det verkligen en svacka :S

Usch...

Ne nu blire middag o beställning av studentmössa
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0