my fredag uppradat

- Åkte till plugget en timme tidigare för äckelbussarna
- Redovisade och kolla film på Mkoma
-Åkte till sumpan me fia för o möta hennes mamma o handla
-Åkte till hälsomässan i älvsjö
-Skrattade åt idla flickorna me Fialutt
-Åkte hemåt
-mötte Lunne i centrum
-Hämta upp Falkis i norrviken
-åkte till teds igen
(gillar skarpt att de sa igår, "kom tillbaka imorn" så va de stängt -.- Dock lärde min kära mor mig att den branschen gör lite som dem vill...bra att veta, ska tillbaka på måndag så då blire o ringa först!)
-Vi åkte lite fel in i en gränd
-Skrattade lite mer
-Åt pizza me Lunne
-Flumma sönder


Yesh that was my fredag :) Nu ska jag faktiskt sova :O
iknow!

Men faktum är att jag är trött :P
Höres imorn
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0