Seriöst jag dampar

...På SL.

För det första har dom orskat x antal förseningar den här veckan o nu när jag sitter o planerar min resväg till älvsjömässan imorn ser jag några ytterst roliga alternativ... -.-

1. Du kan åka 08.15 Från mig till sollentuna och komma fram 25 när tåget går 24
Nej asså...

2. Du kan åka 07.45 och vänta 45 min på tåget i helenelund.
Nej asså...

3. Du kan vara tidig till älvsjö dvs åka 07.45 och ta ett annat tåg än det Julia ska och sitta o vänta 30min till öppningsdax.
Inte nöjd men får väll acceptera det...

Nu ska jag sova och hoppas på att inte försova mig ( haha jag sova innan 23 på en fredag :O )

Aja nattifnatti
PEACE


SL- Företaget stockholmare litar på mest.

Jag vet mina paintskills är insane!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0