tröttis cheejeen

Hahaha asså nu e jag så trött så jag borde inte vara tillåten att ta några vettiga beslut nu ^^
imorn mlire saco spännande jag som inte har en jävla aning om vad jag vill göra efter the big day.

Måste béställa min studentmössa oxå -.- helt sjukt att man ska tänka på sånt nu :O

Iaf så har jag suttit idag o kontaktat folk om praktikplats lär bli fail men jag kämpar på :P Bara jag inte behöver träffa nån när jag går runt och är halvt invalid..

bra intryck jag kommer göra imorn, kommer få damp under mässan...

Jag typ lever på älvsjömässan nu?
Förra fredagen- hälsoässan
Denna fredag- Saco
Nästa lördag- Gymnasiemässan
(där jag ska stå o babbla om skolsystemet som förstörs helt i o me GY11)

haha

Nattisnatti, ska fösöka få sova lite nu...
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0