drömmaren

Måste berätta om en helt sjuk dröm jag hade inatt.
Den som orkar läsa får veta.

jag drömde att jag ville ha iron maidens senaste t-shirt (vad nu menas med de) men för att få den va man tvungen att jobba på punkt shop, så jag fick jobb där och alla va väldigt hästintresserade.
Så vi skulle ha firma fest me ridtur i skogen. De visste inte om jag va tillräckligt bra för att rida så jag fick en "slöare" häst som i min dröm verkligen inte va slö.
Min barndomskompis anna va me o red bilxten ( jag vet asum namn) haha som va den snabbaste och farligaste hästen. Vi hoppa över konstiga föremål typ brinnande gummidäck och elstängsel...
Sen kom vi fram till vinterlandet och de andra ville att deras hästar skulle hoppa genom isen - for the lulz haha ne men så gjorde de de men jag ville inte för de va kallt i vattnet. Sen drunknade deras hästar
:(
Då blev jag sadface och de berätta att om en häst drunknat i tillräckligt kallt vatten så blir dem till sälar.
Så efter en stund ploppa de upp 4 st sälar i samma färger som hästarna var...
Men de kunde inte ta sig upp på land (vad de nu skulle dit o göra)
så vi fick bära upp dem o de va jättetunga och sen fick jag vatten i munnen
och när jag vaka trodde jag att jag ätit vattig-vattenmelon
knaaaas ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0