fight club

Igår satt jag o lunne o kolla på Fight club.

Speciell film som fan från 99, fick värsta huvudvärken efteråt av alla snabba klipp och förvirrande dialoger. Kan inte säga att filmen är bra medan man ser den men efteråt är den bra att snacka om för att den är intressant kan nog ingen föneka.

Jag blev snurrig av den och sjukt irriterad på Helana Bonham Carters karakrär haha så störande, jag ville bara ruska om henne.

Den e ju helt klart en film man ska se innan man dör men är det en bra film?
Bra fråga...

jag belv äcklad av den och ja ville flera gånger stänga av den men va ju tvungen att se slutet.
Ja kan ju säga att se den här filmen för slutets skull och för att få bli lite förbannad.

Början av filmen är jätteseg... jag lovar men orkar man lida igenom de första onödiga 30minuterna så har du sen sätt en film som definitivt är kul att diskutera.

Lägger upp trailern här...



Juste...lite smått intressant är att skådespelarna faktiskt fick lära sig göra tvål under inspelningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0