Jag e hemma

Igår blev dt först middag hos mormor o morfar, vi grilla- yummi

Sen åkte vi till Johanna och hade OC maraton me de andra o bevisa för killarna att de faktiskt inte bara är en serie för tjejer :)

En serie med droger, sex, ungdommar ,pengar och jävligt mkt alkohol... vad kan gå fel?

När vi kom hem va vi iaf så sjukt trötta så jag skrev bara ett halvt blogginlägg o sen somna jag haha xD Knas på mig

Ne men nu sitter jag här o äter chips till frukost, Marta undra om alla svenskar gör de haha och jag sa nåt i stil med att "ja det är som att äta rester, fast man äter de som blev kvar från gårkvällen till frukost"

Nu ska jag snart äta riktig frukost o sen får vi se vad osm händer idag.

Ikväll blire utgång, det är iaf bestämt men jag e inte så taggad...kanske blire sen förhoppningsvis.
Varför måste de alltid va sån skitmusik på krogen?

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0