Hemma efter en hårddag

Blev en tuff dag idag trots att jag bara hade en riktig lektion. Efter plugget blev det att ha projektmöte, de gick bra vi dela upp lite uppgifter under castingen på onsdag, spännande!

Hoppas bara att nån dyker upp :$

jag tror verkligen alltid de värsta -.-

Ne nu ska jag plugga ( haha i know!) men mín Svenska B lärare verkar inte fatta att jag har andra kurser än svenska så hon gav oss 5 uppgifter samtidigt att göra under två veckor... En av dem är att lästa en hel bok... Vem tror hon att jag är?

En bokmal?

sen har jag prov i Religion och Naturkunskap + redovisning i Mkoma och projektarbetet på det.
Toppen

Ne nu ska pluggisen sätta igång
PEACE


Mina Geologi anteckningar...
så otroligt ointressant. vad ska jag ha för nytta av att veta saker om stenar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0