mot ett sundare liv

Jag har redan börjat nå en del av mina mål :D
Är så glad över det!

1. har den senaste veckan ätit frukost varje dag :D
2. Jag har lärt mig att inte ha tusen alarm på morgonen o ändå snooza en h, utan att jag faktiskt kan vakna är jag behöver gå upp o får sova lite mer.
3. Jag sitter inte o datar precis innan jag somnar så jag får mörka ringar under ögonen.

Frukosten är väll de jag e stoltast över, trots att jag får tvinga mig själv men de börjar gå lättare. Tur att Marta äter frukost för annars hade de blivit ännu jobbigare men nu har jag sällskap och blir påmind om det :)

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Baletten blev ASUM föresten, Kommer kännas i vaderna imorn , fan va gött

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0