så har man varit på 100års kalas

Vi gick upp astidigt för att åka till båten. Eftersom vi åkt så mycket till åland o är rätt trötta på båtarna dit så tog vi en liten båt, mys mys.

De gick fort, satt o fika, tog en sväng i tax freen o sen va man framme :)

Det var hundra något me människor på festen oxå så de va rätt mycket folk, och rätt många händer att skaka.

Men de va roligt. :)

Inte varje dag man träffar en hundra åring ^^

Sen hade vi massa dötid så i åkte till Uffes Morfars och Morbrors gravar sen Kolla vi var uffe spenderade sina somrar som liten :P

Sen vänta vi vid terminalen i 2h xD

Resan tillbaka var hemsk, de blåste som fan!
Folk trilla och gjorde sig riktigt illa, människor spydde, toaletterna slutade fungera och ja alla ville bara hem.
Tur man gjort så mkt piruettövningar i dansen på sista tiden så jag blev inte jättesnurrig.

Sen hade i en bilresa hem på några h men de gick fort me DJ Clabbe på högsta volym xD

Sen kom jag hem, va hemma i 20min o sen gick jag på bio :P Men mer om de sen.
Lyckad lördag iaf, trots dramat på G hem.

PEACE


jag o nea på båten påväg dit


Födelsedags(barnet)


christoffer och linnea




Blåsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0