Shes the man

Jag o Marta bestämde oss för att se shes the man haha så längesen jag såg den.
Jag har lite svårt att avgöra om den är bra för jag har så många minnen me den så den naturligt är bra. Ni vet vad jag menar även om de där kom ut lite skumt :P

iaf så fick vi oss några skratt nu innan vi ska sova haha för ingen kan säga att den inte har sina roliga stunder. E man på flumshumör har den till och med jävligt många roliga stunder :P

Iaf så är jag inget big fan av Amanda Bynes men jag tycker att hon e så sjukt klockren i den här filmen :P O de roligaste är att hon som kille är riktigt ful, ser ut o va tolv år haha fast när hon e sig själv e hon ju jättesöt :P

Lite smått förvirrande film sådär, väckte massa minnen

"I mean, which one would you rather see NAKED?!"

Marre vet vad jag menar ^^

Lägger upp trailern här.

Nu ska jag duscha o sova.
PEACE




Kommentarer
Postat av: miranda

hahahah yeah i do :D "which one would you rather se NAAAKED?!" :D

2010-10-04 @ 17:08:28
Postat av: miranda

haha oj felstavsning xD whatever :D ^^

2010-10-04 @ 17:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0