skolfotografering + spex

Yesh this is it, den där dagen man tyckte va större än alla andra dagar när man gick i lågstadiet.
Nästan som julafton

- skolfotografering!

Finns inte så många dagar då jag faktiskt glömt bort de o kommit dit sunkig, men dem existerar jag lovar.

När man började mellanstadiet låtsades man inte tycka den var viktig men utifrån att titta på korten nu kan man se att alla bara "åå d e bara att komma som vanligt" fast alla egentligen är fixade som fan :P

På högstadet orkade iaf jag inte bry mig längre, jag insåg lixom att jag aldrig kommer bli bra på foto.
Jag är helt enkelt inte fotogenisk.

För att summera mina högstadiekort så...
7:an = ser jävligt trött ut i brun bikbok tröja som alal gick i då, mina ögon är olika stora
8:an = Klädd i väst och skjorta, stiligt men...varför ser jag så blek ut och varför håller alla händer?
Till och me de som inte gillar varandra?
9:an = Det ser ut som jag dreglar...
Behöver jag säga mer?

När jag kom till gymnasiet trodde jag att jag kanske skulle ha lite mer tur men ikke.
Första fotografiet till skolkorten redigerade dem min uringning xD
Fråga mig inte varför men jag var väll för vågad xD

De är spexfoto idag me - spännande då ingen verkar klä ut sig -.-

Ne nu ska jag duscha
PEACE


2:an få gymnasiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0