Turist i sin egen stad

Dagen börja me att jag o Marta åkte in till spottkoppen och mötte de andra :)
Sen gick vi till gamla stan och kolla på slottet och lite kyrkor och sånt. Sen mötte vi upp Olivia och Melis och gick runt och köpte vykost i gamlastan och jag köpte en souvenir till mig själv :$

Mkt spännande :)
Sen gick vi runt i stan o tittade och de tog massa kort jag tog några st me min kamera som bara fångar fula ögonblick haha ^^

Nemen sen gick vi till hardrock cafe och sen åkte vi hem och åt middag.
Sen släpa jag me mig Sis o Lunne till stan :D

hihih hade massa kul me alla svenskar o tyskar då vi sprang runt vid globen och sergelstorg och filmade Marvins Jumpstyle ^^

Hoppas jag kan lägga upp videon sen xD

ahahah nemen jättelyckad dag och framförallt kväll med sjukt mkt skratt
PUSS

Här e lite bilder jag tog igår






Marta o jag åt gårdagens pizza på stationen ^^


Hej den här bilden ser inte ut som sverige


Marta Nea Lunne





Det blev nåt konstigt me mina kort så de hamna i oordning men ni fattar grejen

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0