tusen gånger starkare

Va på bio me amanda, fia och olle igår :)

MYYYS

vi såg tusen gånger starkare, som jag faktiskt tyckte var bra. Väldigt svensk och ja folk har klagat på att den är "stereotypisk" men jag tyckte den var bra.

Jag som gillar lite poetiska formuleringar älskade när Signes berättarröst snackade, väldigt fint.

Filmen får en att tänka och jag blev iaf förbannad på lärarna xD
haha typiskt mig att alltid sätta mig in i situationerna i filmen.

En sak man reagerade på var att filmen är hela tiden i skolmiljö så när den sista scenen kom som utspelar sig i stan hajade man verkligen till av miljöbytet.

Men den va speciell, och jag tycker att dem använt stereotyper av karaktärer troligen är mer en styrka än en svaghet!

Ett minus dock är trailern... den gör inte filmen sin rätt.
MYSFILM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0