en helt (o)vanlig dag

Juste skulle ju berätta om min o Julias jobbdag med att filma ett "sweet (15) party"^^

Dagen börja me att vi åkte till stan o fikade o tagga till för filmningen, jag va asnervös haha fatta inte varför men aa man blir ju lite spänd när man ska göra nåt man faktiskt e anställd för att göra ^^
iaf jag :P

Jag började flumma om att vi skulle bli kidnappade

Sen åkte vi till Mariatorget och mötte upp mamman och dottern, sen blev det vit limo haha, vi åkte till en fin golfbana där kom skulle bli fotograferad, där va de jävligt mkt mygg xD

haha helt sjukt. När julia o jag satt o kolla på materialet såg man verkligen myggen på filmen :P

iaf sen bar de av till själva festen som hon som fyllde år inte viste om ^^
helt sjukt, massa folk alla va jättevackra o där inne hölls en fin cermoni för henne med bla vals

sen blev de att vara allert o dokumentera allt som hände, lite smått jobbigt att stå upp i 6 h men men vad gör man inte för de man tycker e kul :P

haha en dag full av intryck :P som att vi stoppa trafiken med limon när hon skulle fotograferas vid den ( kan säga att folk titta ganska mkt när de står fotografer, filmteam o massa folk runt en vit limo)

haha men de blev en lyckad dag o jag kan stryka över några saker på min "attgörainnanjagdörlista"

haha o juste vi åt kanin :O
i know !!!

tack Julia för en asum dag, vilket team vi e <3


Julias väldigt suddiga bild på dottern o mamman i limon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0