Filuuurer

Hhaha hur kan jag va så trött igen?
Skolan e inte speciellt jobbig just nu, träningarna flyter på o jag e bara jävligt trött hela tiden -.- typiskt mig

Jag e jättetrött på allt snack om slutskiva,flak o alla jävla reklam om det hem. Kom igen jag e inne på min andra skolvecka av mitt sista år o redan ska flak o skivor bokas in...

usch va fort allt går, snart kör vi igång me projektarbetet sen wips kommer de va P2 o sen praktik o ja sen e gymnasiet över, varför e jag de ända personen som inte e taggad?

just nu står mitt största val mellan filmen o dansen
vad vill jag göra när jag blir stor?

BLÄÄÄH

ne nu blire te, flashdance o choklad,myys :D

va egentligen jävligt sugen på glass men va lite för lat för att åka o handla det (a)
-faktiskt jag brukar inte va lat :$


Redigerings rum...

Eller


... danssal..
Det är frågan

shit vilket Hamlet drama ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0