Fruktigt mandi!

Sitter här o äter fruktsallad me ananas, blåbär o honungsmelon shit asså måste bli bättre på att hålla min diet så jag kommer i top form snart -.-

Ser grymt mkt fram mot träningarna den här veckan, borde kanske ta de lite lugnt bara så min förskylning får försvinna nån jävla gång -.-

iaf så mys kväll blev de me middag hos M o M me nea, lunne, gudfar o kusselin
Alltid mys :)

jag e en glömsk dumbulle just nu, tänkte bara varna alla så att ni vet att jag har svårt att hålla mkt i huvet just nu^^

ne nu ska jag skriva manus som ska vara klart imorn holy shit har knappt kommit någonstans!
Får prestationsångest som fan

Lär inte hinna sova mkt inatt :(

Nu ska jag sätta fart me skrivandet

PEACE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0