Hål bitches

Nemen har jag hål...så ovanligt :P Folk börjar komma fram till mig o säga
 "mandi va gör du i plugget egentligen asså du bara flummar runt hela tiden, har du aldrig nån lektion?"

haha o jo jag har lektioner mina vänner jag bara har varannan lektion...hål...not så underbara men sköna hål.

Sitter o skriver på manus o ska snart springa o printa.
:D

blev no update efter the valvaka igår, va så jävla trött men berättar mer om de sen o hoppas på att få lite pix från mina gullisar till vänner som fotade :)

nu ska jag lyssna på mysmusik me juliet o googla lite om burka haha jag har inget liv xD
vem läser om burkor frivilligt ?

Fullt normal tjej..absolut :)

PEACE <3



Min hemmaplan ser fett B ut :(



vilket den e :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0