hellu my world

Har blivit jättedålig uppdatering idag, har varit så himla upptagen.
Skrivit manus, haft lektioner, haft projekt möte och letat färgprover.

Tyvärr blev det inget inhandlande av färg idag -.- så det måste ske imorn!

nu blev de chicken diablo (bränner ordenstligt i halsen) framför ullared o ska snart baka mig en liten kladdkaka, jag vet dieten... -.-
De här går inte så bra för mig :$

usch nu måste jag plugga lite, juste gjorde föresten typ världens sämsta redovisning idag, hade no energi men men så blire ibland.

lite stressigt nu innan tysken kommer gaah fett läskigt,
men de blir nog kul :)

nu ska jag äta klart
PEACE <3


Var e min älskade klocka? :(


Kommentarer
Postat av: miranda

vadå för tysk? :) vad har jag missat nu? tell me all about it :D

2010-09-13 @ 22:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0