hemma efter en jävligt lång dag

gaah vilken dag...
jag e så trött nu så jag håller på att trilla av stolen.

iaf så fick jag mig några överraskningar idag .. typ att politik tjafset inte va så ointressant som jag trodde de skulle bli :)

Projektmötet me tjejerna gick bra känner att vi börjar komma igång nu :) fast vi är väldigt olika kan vi nog använda olikheterna till något bra, och förlåt om jag e en bitch som projektledare de e inte meningen :(

Nu blire nudlar o massa bubbelvatten me apelsin och granatäpple mmm bästa :D

en sak som sög idag va dock att jag inte kunde dansa för jag e sjukling :(
fan de suger, jag vill oxå dansa som de andra dansarna haha Ferdinand-Varning ^^

ne men de suger att inte kunna göra de man vill

jaja...

nu blire film o maaat :)

PEACE <3



gammal bild på mig o Elli från utgång när jag fyllde år :)
Gillarej gullis <3


Kommentarer
Postat av: ELLI

aaaaw seg är jag :o gillar dig med snutt! <3

2010-10-11 @ 23:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0