i skrivande stund

Sitter här me te o skriver lite på en manus ide till projekt mötet imorn ^^
Jag har aldrig skrivit ett manus, knappt skrivit något över huvudtaget haha bara en ful berättelse i 2a klass om myskoxar som får barn o dricker cider

Jag vet jag va ett konstigt barn... hm.. e jag normal nu? xD

iaf så hoppas jag på att va frisk imorn får väll se hur de går men jag vill så gärna dansa, de här suger -.-
iaf så måste jag till plugget iaf imorn har en del o göra

- Planera grupparbetet på religionen
- Redovisa MKOMA
- Debatt i aulan ( otaggad tjej, e så trött på allt valsnack)
- Möte och pizza träff me projektgruppen, presentation av manus ideer
- Gå till dansen o även om jag inte kan vara med ska jag snacka o gå igenom ett eventuellt uppträdande,
EFTERSOM INGEN AV ER VERKAR KOLLA FACEBOOK

haha men jag gillar er ändå ^^

snart daxx o sova, ska bara äta en glass :$ o kanske ta en kopp te till hihi
mitt huvud e typ argt på mig



Hhihihi bara för min tankekarta e färgglad
JAG ÄLSKAR ÖVERSTRYKNINGPENNOR


( om jag var en penna skulle jag vara en rosa överstykspenna )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0