ibland får man sova riktigt jävla gott...

... det hände INTE mig imorse -.- trots min lilla mysiga sovmorgon...

jag fick vakna 4 gr på morgonen av...
1. mamma som väcker mig och säger "amanda lägg en kudde över huvudet nu för vi ska testköra larmet"

2.
Larmet går i gång och jag har ingen kudde över huvudet

3.
efter att ha somnat om efter en evighet av ett gnälligt pip larm så startar larmet igen och håller på en till evighet

4.
Efter att ha somnat om efter de där fasansfulla väckarklockorna startar min granne sitt larm ( ni vet han me mongolarmet som låter som en blandning av sirener, supermario ljudeffekter och nåt allmänt hemskt) iaf så undrar jag om hans larm starta av en slump eller om han bara ville jävlas eller visa typ "haha mitt larm låter mycket coolare än ert"

EN SÅN MYSIG SOVMORGON

hahaha så de kan gå, nu ska jag äta frukost (jag vet ni läste rätt) o sen ska jag dra till plugget
PEACE<3



O juste jag e inte arg, jag e faktiskt glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0