in her shoes

Satt här om dagen o såg den här fina filmen :)

har sätt den jävligt många gånger, de händer inte så mkt i den tycker somliga me jag gillaren väldigt mkt, inte bara det att den är så jävla snygg o se på, älskar kontrasterna o de fina ljuset i filmen

haha tönt på mig.

Men filmen har ett fint budskap och en film som faktiskt lyckats om inte bättre än boken.
En film man borde se, gärna me sitt syskon, kan dock säga att de inte e så speciellt många killar som diggat den här filmen xD

inte den genren jag normalt kollar på men den här filmen kan jag verkligen rekomendera, bara man e berädd att tänka lite runt den för de ligger massa med budkap i den.

En sak jag dock inte fattar me den e den jävla sims musiken som spelas :S

lägger upp trailern´, dock tycker jag den ger fel bild av filmen men men...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0