in the redigeringstum...igen

Sitter här igen o försöker klippa lite men blir inte så bra haha gud har ingen inspiration just nu. Så sitter mest här o lyssnar på Janis Joplin o äter twix
alltid nåt :)
haha idag blire balett yeah längtat, måste köpa balettskor nån dag oxå ^^
annars då? jo jag har varit här sen 8 imorse o bara haft en lektion, alltid lika värt -.-
har så mkt o göra i skolan nu o bara hål hela tiden men istället för att plugga bara springer jag runt och flumsar. Marvin ( en av utbytesstudenterna) sa till mig igår...på engelska förstås men orkar inte skriva de så...
"amanda om du var i tyskland nu skulle alla tro att du är full, eller tar droger"
jag svara enkelt med att
"ja men jag är alltid hög... men utan drogerna"
Nu ska jag gå o köpa nåt o dricka
PEACE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0