jag o mina vänner

sorry för dålig update, har spenderat de närmsta dagarna me mina vänner pensel, rollern, radion, maskeringstejpen och bygglampan.

Håller ju på att måla om mitt rum.
Vilken färg de blir?

Tänk er den värsta färgen ni sätt, i en grön nyans... De är färgen som nu sitter på mitt rums väggar

haha ne så illa e de inte men när man ber någon om olivgrönt o får typ...ahlgrensbilar grön då börjar man ifrågasätta den personens syn.

haha men missförstå mig inte nu för även om färgen är hemsk och får mig att vilja spy ( vilket jag skulle kunna göra rakt i färgburken utan att nån skulle se skillnad) så tror jag att resultatet kommer bli ASUM

Det är ju detaljera som gör de...right Robban? my desiger friend...

haha har precis duschat av mig 2dagars färg, såg ut som jag fått en konstig sjukdom xD
så nu känner jag min fräsh o vill ut o göra nåt men ikke...de blir en hemmakväll me film o popcorn...

PEACE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0