Jalla Jalla!

Jag sitter här framför datorn me te o choklad o lyssnar på musik, varför?
Jo för jag har lite brottom till skolan men orkar inte stressa...^^

måste verkligen klä på mig o åka snart men jag e så väldigt trött o otaggad på religionsförhöret kan de inte riktigt ^^ eller om alla ord kommer i ordningen som på pappret kan jag de haha inte annars..typiskt mig

Jag gjorde en tragisk upptäkt igår
.. att alla mina arbeten på mac:en i plugget is borta :( allt från ettan till nu,
kul.
Hejdå mina grafarbeten
Hejdå alla mina fotografier
Hejdå alla jävla arbeten -.-

Måste spara pengar till en egen Mac men de e så svårt när man äter ute varje dag o har ett stort godisbehov :$
ne de får jag lägga ner nu ^^

PEACE <3

Jag just nu ^^ lite ruffsig som vanligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0