lite nervös

Räknar ner minuterna till mit NKA prov haha ne så illa e de inte men jag e faktiskt lite nervös av 3 andledningar.

1. jag förstår ingenting
2. jag har fått lite för lite tid på mig
3. jag e så sjukt ointresserad

När ska jag ha användning för att veta hur en sten är byggd, vilken sten de är o vad den innehåller?

sten är sten, dem kastar man på varandra inte studerar i miljontalstimmar -.-

glad att man inte går natur
:)

sjuuukt otaggad på fältkursen som jag ska på i helgen (åket 7.30 imorn) bläääh
Jag e inte speciellt bekväm av mig men just nu känner jag att jag inte har nån lust att åka o gräva mask, äta mat me militärer, cykla i flera mil o kräla i regnet.
+ betala för det :(

Ursäkta om jag låter fin av mig haha de e jag verkligen inte men njaa känns inte helt okey.

nu ska jag rusa till provet
önska mig lycka till

PEACE <3



Systrarna Nyström, damn vilka frilufts människor vi e :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0