Så kommer dansen och läker alla sår

Eller ja de flesta :) de syr igen dem iaf, så skönt att dansa och avreagera sin ilska där genom att ta i och verkligen kämpa. Nu har jag bestämt mig för att jag ska bli bättre och verkligen genomgå en förändig den här terminen!

:D

Konstigt hur en sån sak som att röra sig till musik kan få en att släppa alla monster i huvet och bara göra en så jävla glad!

Jag gillar verkligen att Monika är på mig så jag känner att jag vet vad jag måste göra för att nå mitt mål, jag behöver verkligen folk som puschar mig.

Ne nu ska jag äta middag ville bara skriva av mig lite, ni tycker säkert de där lät fett flummigt men jag lovar jag e inte hög, i dont do drugs

PEACE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0