stressad tjej

Nu har jag lite för mkt o göra har inte tid för nåt :(
de e allt me projektarbetet, klippning av cuba filmen, fältkursen i naturkunskap, utbytet med tyskland, religons prov,manus, 2 studiebesök vi måste planera , svenska analys och blablabla orkar inte ens rabbla upp allting :P

jag har verkligen fullt upp hela tiden o imorn e alla lediga men ikke jag såklart :P
Blir upp tidigt o plugga naturkunskap hela dagen..behöver jag ens nämna att jag e otaggad som fan?


Jag skulle behöva ta en paus, men de finns de inte tid till -.-

aja ska ta en tidig kväll o gå o sova nu hade jag tänkt ..sov så dåligt inatt :P

haha fan va bitter jag låter just nu xD

Men dagen va inte bara stressig, hade myshål me Fannybebis hihih o en avslappnad MKOMA lektion som man fick skratta ordentligt idag iaf :D

Godnatt folk sov sött och vakna blött ;)
PEACE<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0