tjock dimma

HJÄLP! de går inte o se ut ur mitt fönser, jävla dimma!

otaggad tjej ska till skolan idag, jävligt snart oxå men jag sitter här o har inte ens en tanke på att skynda mig
Min kropp typ "ooh my de e kallt ute, gå för fan inte ut!"

Ni som känner mig vet att jag lyssnar väldigt lite på min kropp, tycker bara den e irriterande när den e ledsen o säger "gör inte så jag har ont i låret" eller "gå inte till plugget du har feber"

haha jag e crazy :P

ne men de finns ju en positiv sak me vädret, alla snygga kläder kommer fram :D

Hej vantar, mössa, raggsockor, benvärmare o halsdukar

:D:D:D

iofs e jag så cool att jag har benvärmare året runt för de e så sjukt mysigt ^^

Nyduschadtjej som ska försöka äta lite frukost nu :)

PEACE <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0