dålig uppdatering

Hellu, har blivit en ganska dålig uppdatering de senaste dagerna. I lördags blev det ju påskmiddag här och sen drog jag o Robban och Lunne till Linus för att tvätta robbans bil.

Sen drog vi till stan, käka sushi och drog till nivå.
Efter ett tag på nivå blev de en snabbis på the bridge sen drog jag hem.

Hade verkligen för lite kläder den kvällen och känner det i halsen nu. Håller på att bli sjuk.
Fan oxå de har jag verkligen inte tid med! okey unär man har skola men praktik? då vill man ju inte va hemma me ont i halsen o feber -.-

Nej inte kul!

Idag blire o träffa baby :) hihih MYS
Sen måste jag nog messa Annelie på praktiken för jag vet inte om jag ska jobba imorn eller inte xD

Nu blire te för halsen o en dusch
PEACE








oky grabbar, min bild blev inte så fin som era :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0