fredag-fuck yeah

åh äntligen fredag, den var efterlängtad! inte så att jag har tråkigt på praktis eller nåt bara för jag inte hunnit vila än.

Dagen började 6 för mig med inspelning på en pastafabrik i skogås, på med extrmt osexiga kläder och filma hur dem gör alla möjliga små knyten och annat, allt var såklart fin gormet färskpasta ( som dem sa)

Riktigt vackert asså, kan pasta vara konst?
Nu insåg jag visst fan kan det vara det!
 
Fick med mig en hel kartong av godsaker hem :D

Nu ska jag packa o sen kommer lunne o hämtar mig, med min studentmössa WIIIIE :D
Sen blire handla o laga mat tsm :D

Ha en supermysigfredag!!
PEACE

*bilder kommer senare*


Röda glasisarna idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0