hej där ute en lördagsmorgon :)

Har varit lite dålig uppdatering pga att blogg.se legat nere o inte velat publicera mina inlägg men nu verkar det bättre :)

igår blev det att åka till tyskarnas abi party som de håller för att samla in pengar till deras bal.
Inte min grej direkt men det är klart man förjer me när alla andra gör det.

klubbmiljöer är verkligen inte min grej...

1. För mycket folk
Dem pressar ju in så många människor det bara går på sån liten yta som möjligt.

2. Musiken
Seriöst! Klubbmusik tar död på mig xD

3. Jag hatar att dansa
Det här är något inte många förstår eftersom jag faktiskt håller på med dans. men det är inte samma sak att dansa på en scen eller i en danssal som på ett lökigt dansgolv där det är trångt och fullt av tjejer som tror dom e snygga.
Sen om musiken hade varit bättre så skulle jag nog tycka det var roligare.

Men jag höll ut, julia och jag satte oss i ett hörn och såg sådär tråkiga ut och kollade på vad folk hade på sig och skratta åt okunniga dansare.

En liten fråga...vad gör en lång stickad kofta på en klubb? och hur kunde hon överleva i värmen?

haha men vi såg två killar som var grymma robotdansare, så dem gjorde min kväll :P

+ att jag fick iaf en klubba, dock var det körsbärssmak men jag kunde iaf roa mig med att tugga sönder klubbpinnen i tristess.

Haha nej klubbmiljöer är iget för mig och när vi var där frågade jag mig hela tiden, varför utsätter jag mig för det här?

men nu i efterhand var det en kul kväll vi gjorde iaf nåt tillsammans :)

fast det roligaste var när jag o marta kom hem o snacka o åt chokladflingor me mjölk :P

Nu ska jag duscha
PEACE


Marta jag o hennes kompis jenny
-blondies




Melis och julia

jag tog inte så många bilder eftersom alla blev så rökiga.
Mkt märkligt de hade ett rökrum men folk verkar inte ha så mkt brain och respekt att gå in där så de röker på toaletter och allt möjligt. Äckligt tkr jag :P

Som på tåget till frankfurt där det klart och tydligt finns röklning förbjudet skyltar men folk ändå envisas med att röka på tåget och tågtoaletterna och vakterna säger ingenting :S
Väldigt skumt :P

haha det låter som jag bara klagar :P
Men vi har faktiskt väldigt kul o bara en vecka kvar :O
Gud att en månad kan gå så fort!


Kommentarer
Postat av: kusselin

Eller hur en smäll skulle de ha,. :) Han kramar tillbaka massor!! ;D SAKNAR DIG...



Kul punkt 3 hörru -jag hatar att dansa.. WHAT tänkte jag först innan jag börja läsa ahah

2011-04-02 @ 17:04:05
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0