hej igen

Ja lite saker har hänt sen senaste inlägget. Jag har fortsatt att bli sjuk, jag har blivit 19 år, jag har haft mösspåtagning och dampat på folk som är irriterande :P
igår va kul, synd dock att ajg inte hände mig helt bra, fick lite jobb på skolan gjort oxå så de va skönt
gillar ellis kommentar
"amanda vad gör du här? säg inte att du sitter och jobbar"
haha, det var en skum känsla att gå in i skolan igen. Men ändå en bekant känsla av att komma "hem"
idag blire fira mig myyys, följer traditionen med brännboll och grillning så de blir kul :D
Just nu taggar  jag mest för o äta lunch me fanny, jag e hungrig och vill ha sällskap :P
sitter här o redigerar bilder och faktiskt längtar hem till sängen. Min näsa rinner :( den vill inte sluta.
Så ofta som jag går på toa o snyter mig måste ju min praktik undra vad de e för fel på mig menmen
PEACE

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att du inte kan komma på dopet :D men vi ses i juni :) ska skicka kort till dig efter dopet när jag framkallat iaf :D kramiiiiiis

2011-04-30 @ 14:09:38
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0