onsdag

Min praktikplats beslöt sig för att ge mig ledigt imorn wiiie sista dagen den hä veckan :)
Det är ju typ fredag :) skönt att regnet försvann oxå men tyvärr han det göra mitt hår snurvligt -.-

haha idag sitter jag och redigerar bilder i photoshop. inte riktigt min starka sida men jag e ju här för att lära mig.
Typ det jag ska göra resten av dagen:P

Gjorde ju klart reklamfilmen igår, de va kul :)

Ikväll blire troliigen att möta upp min robban igen för lite middagsmys :)
Hittade btw en gräddbakelseklänning igår och det kändes jävligt bra när jag testa hela studetoutfiten me skor o mössa, inte långt kvar nu :D

Tror det blir lunch me bror min idag ^^
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0