onsdag

Hellu, lite dålig uppdatering här men jag njuter min sista vecka istället för o hänga här.

Efter praktiken idag så gick vi runt lite i affärer och mötte upp marvin. Sen gick jag johanna, fia och han o åt pizza tillsammans o sen visa han mig o johanna runt lite bland historiska saker.

Kassel är en väldigt vacker stad men med en hrl del historiska händelser. Staden blev förstörd till 80 procent under andra världskriget.

och staden är väldigt beroende av sin konst.

på eftermiddagen o kvällen hade vi Bbq hör hos marta i trädgården det var mysigt :)
så skönt o bara kunna sitta ute i tshirt o sen på kvällen ta på en tjockis :)

lägger upp lite bilder.













orka inte lägga upp föer pix dem får ni se när jag kommer hem :D

Sov gott
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0