på praktikis

Riktigt glad idag asså, efter några dagar av dåligt humör har jag äntligen sovit ordentligt och det gjorde susen!
Redigera reklamfilm, dricka vanilj te, äta sushi till lunch och nu sitta och titta på medan filmen exporteras ut och lyssna på lite mysmusik..
Inte helt fel dag :)

Efter praktis idag blire o träffa Robban och kolla studentklänning, har hittat en jag gillar men problemet är att den ser skev ut xD
Aja han läser ju design så han vet, själv har jag nästan aldrig klänning och blir alltid frustrerad när jag har det så det lär inte bli någon bakelse för min del :)

När jag gick i nian tyckte jag att det var löjligt att alla skulle ha vita kläder, det var ju bara nian lixom... jag klädde mig i rödklänning och röda converse i protest :P

Men nu när det faktiskt är studenten på riktigt ska jag faktiskt inhandla en vit klänning. Skorna är fixade sen ett år tillbaka ^^

så thats my mission for today ^^

önska mig lycka till
PEACE


Lagom äcklig bild från nyår.

PS: När jag skrev "själv har jag nästan aldrig klänning" syftar jag inte på att Robban har det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0