Fredagkväll

Hae gått runt hela dagen och trott att de e söndag... Blev en soft kväll hos Nalle me dåliga tjejfilmer :)
E så galet trött just nu haha imorn blir de upp tidigt för våra konfisar ska konfirmeras. ÅÅ vad ska jag ha på mig?

Hur kan jag ha så mycket kläder, så lite garderob plats och aldrig nåt att ha på mig?
Behöver jobba nu så jag får ihop pengar o kan köpa nya smexiga kläder.

Ne ska läsa på lite av sångtexterna iför imorn så hös vi då :)

Lägger upp en bild från när jag konfirmerades...för typ öööh 5 år sen. Yes det är jag i mitten. Ja mitt hår har som tur är gått åt rätt håll efter den där katastrofen.

Saknar inte mina dagar med brunt-får-hår...


Bjuder på den här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0