gårdag

Igår blev de grillkväll hos Linus me de bästa <3
Haha massa skratt, massa mys :)

idag blir det att boka bussbiljett till öland o hälsa på bästa robban som tillbringar hela sommaren me o jobba där.

Hade en askonstig dröm häromdagen men de enda jag kommer ihåg nu är att jag drack varm chokland.
haha fett sad asså.

Har precis ätit en stor frukost (imponerande jag vet!)
-En skål fil med cornflakes och hemgjord jordgubssylt
-Hembakat fulkornsbröd med stark ost och paprika
-En halv honungsmelon
-En kopp vaniljte

YUM

Jag jobbar verklign på de här och jag känner hur jag mår bättre av att gå upp tidigt och äta frukost istället för att sova bort hela dagen och börja me o äta nån fet lunch.

Nu ska jag mysa n stund till o sen träffa lunne.
PEACE


haha okey de ser inte alls så gott ut som de va :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0