Godmorgon världen

Gårdagen blev mys, centrum häng med Robban och Lunne, tacokväll och bara sitta och snacka skit me de 2 knasisarna. Saknat dem. Idag är jag riktigt sg asså, ikväll blir det hejdå-fest för Rasmus som ska flytta till Linköping och plugga till systemvetare...vad nu en sån gör :P

åå har massa filmer jag vill berätta om, måste göra de senare. BTW såg Kissie på ica-maxi igår och blev faktiskt förvånad över hur söt hon är i verkligheten. Och hur kort hon är, typ som mig. Sist jag såg henne för några år sen på en klubb kändes hon väldigt oäkta men igår stog ho där i mjukiskläder och såg ut som en vanlig liten tjej.

Skoj för henne. Det är ju roligare att vara sötare i verkligheten än vad man blir på bild än tvärtom ^^

Snart dax för lunch

PEACE


i miss my corny apelsin :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0