Jag saknar dig

Var ju på bio och såg den här filmen ikväll. Gud vad den berörde, och jag som aldrig brukar gråta till filmer kom hem med svullna ögon. Jättefin verkligen, välarbetad, välspelad och väldigt vacker. Ibland kanske lite överarbetad då vissa sorgliga inslag fick en komisk vinkel.

MEN OJ SÅ DEN VÄRMDE!

Inte ett öga var torrt inne i biosalongen, förutom Emelies då som måste ha hjärta av sten(du vet att jag bara driver bebis <3)

Kan egentligen inte berätta så mycket om filmen, den måste ses. Och jag tycker det här är en film alla ska se!
De är inte bara fina meningar och gulligt manus någon suttit och petat ihop, det är en verklig historia.

Otroligt fina bilder btw, många känslosamma närbilder i fint ljus och öppningen wooooaaah naken, enkel kraftfull. Fick verkligen rysningar.

LÄgger upp trailern även fast den är lång och inte alls lika värd som filmern. Nästan lite löjlig trailer för en så fin film.


"Hur övrlever man
Att förlora
En del av sig själv?"

BTW
JAG ÄLSKAR DIG MIN KÄRASTE SYSTER! <3<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var nog för att jag var hes ;) Och så hade jag den där gitarrscenen i huvudet.. xD

2011-08-30 @ 19:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0