Kurslitteratur...

Gaaah böcker e galet dyrt asså. Har iaf beställt de jag behövde till filmvetenskapen.
Kan inte fatta att jag ska läsa filmvetenskap på Linneuniversitetet :D Hoppas de blir roligt :)

Iaf så efter mycket om och men hittade jag troligen rätt bok, dden fanns ju i galet många varianter, tog den billigaste ^^ Fick smått damp på den konstiga hemsidan oxå ^^

Men nu e den beställd, de va fett CP asså, de fick precis in boken i USA så de måste beställa den där ifrån vilket tar lång tid så kommer få boken om en vecka...behöver den på måndag. :/

De löser sig nog. Även om de va dyrt så är det en värd investering. Kommer antagligen ha nytta av den hela livet :) Resterande böcker kommer jag läsa på nätet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0