Lunchrast

Tog en paus för lunch bestående av kycklig szechuan med ris o ägg. Kanke låter märkligt varför jag åt ett kokt ägg till men anledning är enkel. Eftersom maten var så grymt stark idag att tungar nästan vibrerade. Bet i en paprika som visade sig var chili.

Chili är knepigt. Ma vet aldrig vad man får. Vissa dagar kan chilin vara jättemesig, smaka helt rakt fram och går att ätas som paprika medan andra dagar håler man på att domna i munnen.

Nej back to work nu.

asså jag har en helt galen festish. Jag älskar att titta på matprogram medan jag äter. Bland de bästa som finns.


btw, har varit sugen på pizza i evigheter, funderar på att baka en egen till middag någon dag... yum

Kommentarer
Postat av: © sarastille

sv; roligt att du är med och tävlar :) drar en vinnare inatt så hör av mig imorgon igen när jag lagt upp vinnarinlägget :D kramis

2011-08-29 @ 21:21:49
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0